top of page

גירושין

גירושין הם הסיום הפורמאלי של קשר הנישואין בין שני בני זוג.

בפועל, הליך הגירושין מתחיל עוד הרבה לפני סיום הקשר, בריב או סכסוך שבין בני הזוג אשר עלול להתדרדר למלחמות אישיות האחד כנגד השני. כשזה קורה מדובר במלחמה אמיתית ואישית שבה עליך להילחם על זכויות בסיסיות שצברת במהלך חייך, כמו הממון והרכוש שהשגת, גידול וחינוך הילדים והאפשרות להמשיך לחיות באותה רמת חיים אליה הורגלת. רק בסוף התהליך (שבהרבה מקרים מגיע גם לבית המשפט ו/או בית דין רבני ואף לשניהם יחד), מגיעים הצדדים לגירושין, בין אם בהסכם ובין אם בפסק דין. גם אם רוצים לסיים את קשר הנישואין בצורה יפה, חייבים לקבל ייעוץ וליווי מלא ע"י עורך דין גירושין, שיסייע לך להגיע להסכם גירושין הכי טוב שניתן ויכלול בו את מכלול העניינים והנושאים בכדי למנוע מחלוקות נוספות לאחר הגירושין, ובמקרה שבו הריב עם הצד השני מחריף - עו"ד ייתן לך מענה מיידי ומהיר לערכאות המשפטיות.



מדוע בני זוג המעוניינים להתגרש זקוקים לשירותיו של עורך דין המתמחה בדיני גירושין

גירושין הינם נושא מרכזי בתחום דיני משפחה. עורכי דין גירושין צריכים להיות בקיאים בכל החוקים ובפסיקה הענפה והמתחדשת בתחום זה ובנוסף, להכיר גם תחומי משפט נוספים ומגוונים, הן במישור המשפט האזרחי והן במישור המשפט הפלילי.


עורך דין גירושין צריך לדעת להוסיף ולעשות שימוש זהיר ומושכל בכל ידיעותיו מעולם המשפט וליישם אותן בהצלחה בתיק הספציפי שבו מטפל וזאת, על מנת לתת לכל לקוח את הייעוץ והליווי המשפטי הספציפי המתאים להם ולהוביל את הלקוח להצלחה בהליך ולא פחות חשוב מכך, ליכולת לשקם את חייו ולהמשיך הלאה בחייו.


לכל עו"ד גירושין יש גישה הייחודית לו לטיפול בתיק ומסיבה זו, חשוב מאוד למצוא עורך דין שיבין לעומק את המצב והסיטואציה הספציפית אליה נקלע ומהן הדרכים והפעולות שיש לנקוט בכדי לקדם את התיק ולהצליח בתיק עבור הלקוח.


חשוב ביותר לזכור כי הליך זה איננו רק מאבק בבית משפט או מחוץ לבית משפט, אלא הליך שנכנס ומשפיע על כל החיים של אלו אשר מנהלים הליך של גירושין ומסיבה זו, חשוב ביותר שגם עו"ד המטפל בתיק יוכל להבין את מצבו של הלקוח, יכולותיו ומסוגלותו לנהל את ההליך.

עורכי דין בעלי ידע, מקצועיות וניסיון רב בתחום מהווים משקל חשוב ואף מכריע במאבק הגירושין, אך חשוב לזכור שהם אינם אלו שיוצרים את הסכסוך אלא הצדדים הם אלו אשר מדרדרים למלחמות אישיות ונלחמים, בפועל, על זכויות בסיסיות שצברו במהלך החיים המשותפים.

אומנם קיימים מקרים שבהם משכילים הצדדים להסתייע בשירותי עו"ד גירושין ולסיים את ההליך בהסכם מחוץ לכותלי בית המשפט ומבלי הצורך להגיש תביעות האחד נגד השני ואולם, הליכי גירושין רבים מדרדרים לתביעות בבתי משפט שאף עלולים להמשך תקופות ממושכות.


התייעצות עם עו"ד שמתמחה בדיני גירושין

חשוב לזכור שדווקא צדדים שעוברים הליך גירושין אך אינם מסתייעים בשירותיו של עורך דין, גורמים בעצמם להידרדרות והעמקה של הקרע והסכסוך.


קיימים גם עורכי דין גירושין סיוע משפטי וזאת, במקרים שבהם צד שמתגרש מחוסר יכולת כלכלית ומקבל עזרה מהמדינה ואולם, לפני פניה אל עו"ד משפחה מהסיוע המשפטי חשוב לזכור כי המדובר בעורך דין שמטפל בתיקי גירושין רבים ומסיבה זו, עולה הסיכון לקבלת יחס וטיפול מקצועי פחות איכותי מעורכי דין מהמגזר הפרטי.


דווקא מהסיבה הזו, מומלץ גם לצדדים בעלי יכולות כלכליות מועטות שנכנסים להליך של גירושין להסתייע בייעוץ וליווי מלא של עורך דין וזאת, על מנת לקבל את הייעוץ הנכון בזמן הנכון, לבצע את המהלכים בפרק הזמן הקצר ביותר ולפעול באסטרטגיה משפטית חכמה שתסייע לסיים את כל הליך הגירושין בצורה יפה ומהירה ולהשיג הסכם הכי טוב שניתן שיכלול את מכלול העניינים והנושאים בכדי למנוע מחלוקות נוספות לאחר הגירושין, ובמקרה שבו הריב עם הצד השני מחריף – יקבל הלקוח מענה מיידי ומהיר לערכאות המשפטיות.

צפייה 10 תגובות
bottom of page